Vilda hjärtats fotoblogg

söndag 24 januari 2010

Utmärkelse från Villa Solgården och Pennelina

I utmärkelsen ingår att man ska berätta 7 saker om sig själv.

1. Jag älskar att äta scones, dricka te och titta på Morden i Midsomer.

2. Jag läser gärna 2-3 böcker samtidigt.

3. Är en godisälskare som inte ätit smågodis på 1½ år.

4. Tatuerade mig på Roskilde festivalen 1988.

5. Har ägt hundar, katter, kaniner, möss, råttor, fiskar, fåglar, marsvin, hamstrar och haft flera fodervärdshästar.

6. Älskar att vara i skogen med mina hundar.

7. Hatar att sola.

Jag valde att hoppa över de tre nedersta instruktionerna. Och om det var så intressant fakta om mig själv vete tusan ;-)

Jag lämnar utmärkelsen vidare till dem som är intresserade att hoppa på den.

Instruktioner för utmärkelsen:
  • Kopiera utmärkelsen till din blogg.
  • Länka till den du fick utmärkelsen av.
  • Berätta 7 intressanta saker om dig själv.
  • Skicka till 7 andra bloggare.
  • Länka till deras bloggar.
  • Kommentera i deras bloggar, så de vet att de fått utmärkelsen.

2 kommentarer:

  1. Ser att du gjorde den här utmaningen på mitt vis, dvs genom att utelämna de tre nedersta instruktionerna!
    Kul att se att fler än jag läser mer än en bok åt gången! :0)

    SvaraRadera
  2. Det var från dig jag snodde idéen och gjorde det lite smidigt för mig ;-)

    SvaraRadera