Vilda hjärtats fotoblogg
Visar inlägg med etikett närbild. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett närbild. Visa alla inlägg

lördag 8 mars 2014

Naturen ur mina ögon

I dag kändes det som den första riktiga vårdagen. Varmt och strålande sol. Hittade både tussilago och krokus.

 









söndag 19 januari 2014

Skogsbild i januari

 Fotograferandet har verkligen gott i dvala den här vintern. Tycker det är svårt att hitta motiv när inte vädret visar sig från sin bästa sida. Lite lättare blir det med närbilder.