Vilda hjärtats fotoblogg
Visar inlägg med etikett djur. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett djur. Visa alla inlägg
tisdag 1 januari 2013
måndag 31 december 2012
Nisse
I går fick vi en ny familjemedlem. Katten Nisse som är 5 månader och som vi hämtade på Djurskyddet i Eksjö. En riktig sötnos.
Två andra fina katter som fortfarande väntar på nya ägare.
Nisses brorsa Mascot som är tingad och som också snart får flytta till en ny familj.
fredag 22 juni 2012
torsdag 17 maj 2012
Nytt objektiv - gammal hund
![]() | |
| Har köpt ett nytt objektiv för att först och främst fota konserter med. |
![]() |
| Rent tekniskt så skulle jag kanske gått upp med ISO och haft inte haft ett lika kort skärpedjup, men ska det testas så ska det testas full ut =D |
![]() |
| http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=21931 |
![]() |
tisdag 1 maj 2012
söndag 3 april 2011
söndag 27 mars 2011
lördag 26 mars 2011
Fototriss - Färgstark



Tycker att hästen som jag passerade i dag har en väldigt färgstark personlighet.
Fler bilder i Fototriss på temat färgstark hittar ni här.
Fler bilder i Fototriss på temat färgstark hittar ni här.
söndag 13 mars 2011
Botaniska växthuset i Göteborg del 1






Jag och Morrdraken tog tåget till Göteborg förra helgen. Vi hade bestämt att vi skulle till Botaniska och Sjöhistoriska för att fotografera, men eftersom det tog 3 timmar att ta oss genom växthuset i Botaniska så blev det inte något Sjöhistoriska denna gång. Det innebära att vi är "tvungna" att åka till Göteborg fler gånger :)
torsdag 27 januari 2011
Hästar, hästar...
lördag 1 januari 2011
måndag 27 december 2010
söndag 19 december 2010
söndag 28 november 2010
Förkylning och småfåglar
torsdag 18 november 2010
tisdag 2 november 2010
tisdag 26 oktober 2010
måndag 25 oktober 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






































