Vilda hjärtats fotoblogg
Visar inlägg med etikett Fotokurs. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Fotokurs. Visa alla inlägg

tisdag 23 mars 2010

Till fotokursen


Just nu så tycker jag inte att jag hinner med mycket mer än att jobba, ta hand om djur och barn samt fotokursen. Kanske inte så konstigt när jag tänker efter :D

Till morgondagens fotokurs så skulle vi i alla fall träna på naturbilder och nattfotografering. Jag lägger in en av varje för att visa att jag gör min läxa ;-)


onsdag 17 mars 2010

Aladdins lampa

Sitter just nu på min fotokurs och väntar genomgången av våra bilder. Givetvis så hade jag missuppfattat det hela och trodde inte att det var något kurstillfälle i dag. Har jag tur kanske jag kan putsa på Aladdins lampa och önska mig att det kommer ut några färdiga fotografier på dagens tema rörelse ;-)

onsdag 24 februari 2010

Fotokurs och omvänd tid

I dag var första gången på fotokursen. När jag stod och väntade på bussen för att komma dit hittade jag ett roligt motiv och pulsade rakt ut i den djupa snön för att komma rätt. Efteråt var jag så snöig att en arbetskamrat som kom efteråt undrade om jag ramlat omkull.
Eftersom jag inte riktigt hittade så var jag ute i god tid, men på något sätt kändes tiden väldigt konstig.
Fotokursen visade sig vara i ett helt vanligt datorrum i en skola och vips förflyttades man flera år tillbaka i tiden,
men när jag kom ut igen och var på väg hem så kändes det som om jag återigen hamnade rätt i tiden.

Det var en intressant dag och jag räknar med att fortsättningen på fotokursen kommer att bli minst lika bra.