
Just nu så tycker jag inte att jag hinner med mycket mer än att jobba, ta hand om djur och barn samt fotokursen. Kanske inte så konstigt när jag tänker efter :D
Till morgondagens fotokurs så skulle vi i alla fall träna på naturbilder och nattfotografering. Jag lägger in en av varje för att visa att jag gör min läxa ;-)

Till morgondagens fotokurs så skulle vi i alla fall träna på naturbilder och nattfotografering. Jag lägger in en av varje för att visa att jag gör min läxa ;-)

