En kamera, ett liv
Vilda hjärtats fotoblogg
Visar inlägg med etikett
Gränna
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
Gränna
.
Visa alla inlägg
lördag 10 september 2011
Broar
I dag har jag och Morrdraken varit i Gränna och fotat lite. Jag var ute efter att hitta något som gjorde sig bra i svartvitt. Ibland är det svårt att se de enkla och renar formerna.
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)