Vilda hjärtats fotoblogg

måndag 7 maj 2012

Vitsippor






7 kommentarer:

  1. Hejsan !

    Jag tror inte vi kan få nog av dessa fina vårblommor.För det finns hur mycket som helst av dem på ett och samma ställe. Jag har ett favoritställe jag går till och bara njuter.
    Helt ensam går jag där,aldrig någon mer än jag.
    Det är skönt, då får jag tänka ifred,det är vid Genetas gamla gravfält.(Södertälje)

    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Hej Agneta!

    Jag heter Frida Lindgren Karlsson och arbetar som författare. Till sommar kommer min bok ut Skuggan över viken och två av dina foton skulle passa perfekt som omslag.
    Vänligen kontakta mig på frili891@gmail.com hittade inte någon kontaktuppgift till dig här. Så får du mer information och jag får chans att prata med dig.
    Du fotar fantastiska bilder.

    Vänliga hälsningar Frida

    SvaraRadera
  3. En favoritblomma!
    Ha det gott, Agneta.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Som en stjärnhimmel på marken.
    Vackert!
    kram

    SvaraRadera
  5. Du lyckades med många fina sippbilder när vi var ute. :)

    SvaraRadera
  6. hallo
    Jag har en utmaning till dej på min blogg
    http://ankboet.blogspot.se/2012/05/utmaning.html

    Kramen

    SvaraRadera