Vilda hjärtats fotoblogg

måndag 14 maj 2012

Utmaning från Ankboet

 Jag fick 11 frågor från Ankan som jag nu ska försöka besvara.
 
1. 3 ord om hur du ser på dej själv.
- Ordentlig, positiv, vetgirig
 
2.Varför startade du din blogg ?
- För att jag skulle ha någonstans att göra av mina foton.  

3.Vad finns i din väska?
 - Plånbok, mobil, deodorant, huvudvärkstabletter, försvarets hudsalva, Helosansalva, nycklar, mängder av papper.

4.Vad väljer du..att släppa en surfis var 30:e minut
   eller hicka resten av ditt liv?
- Helt klart släppa en surfis var 30:e minut. 
 
5. Vilken historisk händelse skulle du vela uppleva,
    berätta varför.
- Jag skulle vilja veta (fast på avstånd) hur det var att vara statare då flera av min släktingar var det.
 
6.Din fobi?
- Jag hatar knappar som har lossnat och ligger på golvet *ryser*
 
7.Om du fick bestämma en lagparagraf,hur skulle den
   lyda?
- Att ingen mobbing får finnas. 

8.Drömbil du vill äga?
- PV
 
9. Ditt önskeyrke?
- Träkonservator
 
10.Årstid du vill ha för alltid?
- Sommar (om jag måste välja) 

11. 4 saker du skulle göra om du vann 500.000 kr?
- Resa till Storbritannien med familjen
- Göra något roligt för barnen 
- Renovera badrummet
- Köpa kamera och objektiv 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar