Vilda hjärtats fotoblogg

söndag 3 oktober 2010

Bildligt talat - v 40


7 kommentarer:

  1. Snygg bild, visst är det fänrikshjärtan?
    Ha en bra vecka;-)

    SvaraRadera
  2. Oj inte har du väl fänrikshjärtan nu ... eller vad är det?
    Vacker röd nyans :)
    http://foto.rudenius.se/post/2010/10/03/Blidligt-talat.aspx

    SvaraRadera
  3. Härlig färg och fin skärpa. Nu börjar de sista blommorna vissna ner, lite trist/Lis

    SvaraRadera
  4. Är inte så haj på blommor. Men fin bild!

    SvaraRadera
  5. Så fin! Varför var du inte med och satte guldkant på landstingets höstsalong? Det hade jag räknat med!!

    SvaraRadera
  6. Visst är det fänrikshjärtan. Det har varit svårt att fotografera ett tag tycker jag så letade i mina gömmor lite :)

    Landstingets höstsalong kom jag på lite sent så jag hann tyvärr aldrig få fram något att lämna in, men nästa gång så ska jag absolut försöka komma med!

    SvaraRadera