Vilda hjärtats fotoblogg

tisdag 8 juni 2010

Photoshoplek

4 kommentarer:

  1. Som vanligt får man bara sitta och njuta av fina foton!
    Skön hund! Jag som inte har någon att byta med längre :( Fast den jag hade var nog glupskare än den här lille!!
    Har en skön ledig dag med barnbarnen, solrosorna ska äntligen i jorden.
    Vi ses!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Tack Elisabeth! Det är så kul att du är här och tittar :) Ibland är husdjuren billiga här hemma, fast nu har jag faktiskt tagit henne till nåder igen. Det låter härligt med en dag med barnbarnen. Har för mig att jag faktiskt har träffat dem. Ha det bra så ses vi!

    SvaraRadera
  3. Som pärlemor.. :)

    Har de kört över ditt land??!!!?? Tänk att det ständigt flyger igenom mitt huvud: Det borde va kvinnor i ALLA yrkesgrupper!! ;)

    SvaraRadera
  4. Inte bara mitt land. I dag mejade de ner vår Magnolia också :(

    SvaraRadera