Vilda hjärtats fotoblogg

söndag 27 februari 2011

Bildligt talat - v 8


12 kommentarer:

  1. Undrar vad woffsen tänker på?

    Du hade rätt om katten hos mig...jag var ute och gick med sonens hund och katten följde vaksamt efter oss. Det är en liten hund så jag tror att katten inte kunde "artbestämma" den till hund och därför följde för att kolla in vad det var, men var rädd hela tiden att bli upptäckt ;-)

    SvaraRadera
  2. Undrar om hon/han heter Chess ;) Fint foto!!

    SvaraRadera
  3. Fin bild på söta voven och passande bakgrund.

    SvaraRadera
  4. Söt liten bullis som matchar det svartvita golvet;-)
    Ha en skön vecka;-)

    SvaraRadera
  5. Fin hund och bilden passar så bra i svartvitt!

    SvaraRadera
  6. Vilken enormt passande bakgrund till hunden!
    Svar: Jag är på väg. :-)

    SvaraRadera
  7. Svart - vit bild. Vackert foto!

    SvaraRadera
  8. Har Du skaffat en ny jycke.? Den var väl söt, ser lite förvånad ut tycker jag.

    Ha det gott! Klappa vovvarna, och klia kissen

    SvaraRadera
  9. Så fin hon är Bella! Och perfekt med svartvitrutigt golv bakom ju. :D

    SvaraRadera